ההצעות הטובות ביותר שלנו לכללי אוכל של חברות

היום אנו מדברים על נימוסי אוכל של החברה, כמו גם אנו רוצים לשמוע את מחשבות הקוראים – במיוחד כל סוג של הצעות ספציפיות לארוחות צהריים של עורך דין כמו גם לנימוסים. מה לדעתך ההנחיות החיוניות ביותר לציית לארוחות צהריים (וארוחות ערב) בעבודה? כל סוג של “כיף” סיפורי צהריים של החברה המביכים כדי לשתף כדי להבטיח שהמבקרים יוכלו לגלות מהטעויות שלך …?
הנה בעיה חיונית: מה אם לא נוח לך לאכול בתוך הבית שלך, למשל, אם אתה מחוסן? המבקרים ניהלו דיון עצום בתגובות לפני כמה חודשים על הנושא המאתגר הזה … האם נתקלת בנושא הזה בעבודה? (האם אתה מנסה להתאמץ בסידור דברים מכיוון שאתה מבין את האזורים עם אוכל חיצוני?)
טיפים לנימוסי אוכל של החברה
מה לרכוש – כמו גם לא לרכוש
אם אתה מודאג מהזמנת ארוחה שלא “תואמת” את הבחירות של עמיתייך, שאל אותם כלאחר יד אם הם מתכננים להזמין מנה ראשונה או סלט או סתם להתחיל בקורס הראשי. אם אתה באמת לא יכול לבחור מה לרכוש כמו גם השרת פונה אליך קודם, קבע בנימוס משהו כמו “אני דרישה עוד שנייה, בבקשה – האם אוכל ללכת אחרון?”
בצד ההפוך, אם אתה אדם בכיר בשולחן, אתה יכול לסייע למתמחים או מקורבי קיץ שאתה אוכל איתם על ידי קביעת משהו כמו “הממ, המנה שאתה רוצה להזמין] נראית טוב …” או “בוא נראה, אני מאמין שאהיה לי את [המתאבן] כמו גם [מנה ראשונה] …”

{קשור: ארוחת צהריים עם שותפים: מי מרים את הכרטיסייה?}
אם אף אחד אחר לא מזמין ג’רזי ארסנל משקאות אלכוהוליים, אל תרכוש אחד. ולמרות שסביר להניח שהוא מובן מאליו, אל תבחר את הדבר היקר ביותר בתפריט אם אינך משלם.
אל תרכוש משהו שקשה לאכול או עשוי להיות מבולגן, כמו ספגטי, צלעות או לובסטר. באופן אידיאלי, אל תרכוש ארוחה שאתה צריך לאכול עם הידיים שלך.
שיתפנו הודעות על אכילת ללא גלוטן בארוחת צהריים של החברה, ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל כמו גם להיות הטבעוני או הצמחוני היחיד בשולחן (אם ג’רזי נבחרת ספרד בכדורגל כי קבע, דיאטות מיוחדות בסופו של דבר היו הרבה יותר נפוצות יותר!), עם זאת כללי, זה בסדר לשאול את השרת דאגה או שניים לגבי התפריט. (כצמחוני, למשל, גיליתי שמרקים נשמעים צמחוניים בדרך כלל כוללים מרק עופות, אז אני צריך לשאול.) פשוט למנוע תקשור סאלי בסצינה הידועה הזו, כאשר הארי סיפק את סאלי. (לא, לא אותה סצנה ידועה, עם זאת, גם אתה לא עושה את זה.)
(טיפ מקאט: אתה תמיד יכול להתקשר למסעדה לפני הזמן אם יש לך שאלות רבות! השתמשתי לעשות זאת מכיוון שעשיתי את WW, כמו גם רציתי לתכנן את היום שלי.)
{קשור: מה ללבוש לאירוע צהריים בוגרים}
ברגע שהאוכל שלך מגיע …
אם אתה הולך למסעדה יוקרתית כמו גם שאתה לא מכיר אוכל רשמי, התבונן במהירות בתפאורת מיקום נפוצה לפני שאתה הולך. (הנה אחד מאמילי פוסט.) אם אי פעם לא אוכל לזכור איזו צלחת לחם היא שלי, אני שומר על ה- B כמו גם את טכניקת D – היד השמאלית שלך יכולה להכין אורך קטן כמו גם הטוב ביותר שלך יכול להכין A D (פשוט אל תעשה את זה, אתה יודע, על גבי השולחן). כמו כן אתה יכול להאמין על “BMW” – “לחם, ארוחה, מים/יין.”

שים את המפית שלך בחיקך ברגע שכולם יושבים … או ברגע שאתה מתיישב. הנחיות הכללים שונות על כך; לדוגמה, מאמרים מ- GQ כמו גם ממיירקייפס מדינת לעשות את הראשון, בעוד ש- Boston Globe כמו גם האשוחית מציינת את האחרון. (לשים את המפית שלך על הכיסא לעומת השולחן כשאתה עוזב בקצרה את השולחן הוא גם טיעון חם בין מומחי כללים …) בסוף הארוחה, המיקום המתאים להשאיר את המפית שלך הוא משמאל לצלחתך.
כאשר מועבר צלחת החמאה סביב השולחן (מימין, ממש כמו סל הלחם), השתמש בסכין בצלחת ההיא כדי לשים חמאה על צלחת הלחם שלך, כלומר, אל תחמיר חתיכת לחם משלך עם הקהילה סכין חמאה. כשאתה מוכן לאכול את הלחם שלך, להיות אולטרה-נכונה אתה לא צריך לחמאה את כל העניין בבת אחת; במקום זאת, נשבר חתיכה קטנה, חמאה אותה, כמו גם לאכול אותה.
{קשור: האם אוכל לקחת את השאריות מארוחת הצהריים של החברה שלי?}
המתן עד שהאוכל של כולם מוגש לפני שתתחיל לאכול. אם האדם הסופי שמחכה לאוכל שלהם קובע כי יתקיים כמו גם להתחיל, זה מנומס לדחות מתי עד שהם רוצים אותך שוב.
נסה לאכול באותה מהירות בדיוק כמו שאר המסיבה שלך. אם אתה עולה להסתכל למטה כמו שנשאר לך הרבה מהארוחה שלך בזמן שלכולם יש הרבה מאוד נשארים בצלחת שלהם, חשוב אם אתה מונופול את השיחה. (כמובן שאם זהו ראיון משימות, צפוי שתדבר הרבה!)
אל תעלו פוליטיקה או דת. אם אתה רוצה להרגיש מוכן, התבונן בכותרות באותו בוקר כמו גם בחר סיפור או שניים כדי שיהיה “על הסיפון” (לא אולטרה-קונטרnull