ציפורניים עירומות, טיפול בציפורניים … כמו גם לק

האם ציפורניים עירומות יכולות להיות מראה מלוטש? האם ציפורניים לא מלוטשות ולא מאוחרות אינן מקצועיות? למבקר א יש שאלה מכריעה:
יש לי דאגה של מבקרים שהייתי רוצה על המלצות. אני עומד להתחיל את המשימה הראשונה שלי ממוסד החקיקה, כמו גם ברצוני שתהיה שגרת ציפורניים בתחזוקה נמוכה במיוחד (ללא לק צבע) שאני יכול לעשות בבית. בעיקר, יש לי ציפורניים נוראיות כמו גם אני רוצה לקבל מראה מלוטש הרבה יותר, עם זאת המשימה שלי לא תכליתית ביציאה בשעות העבודה, כמו גם אני מעדיפה לבלות את סופי השבוע עם הילד שלי. ג’רזי אייאקס מניקור נראה כמו בזבז אם אני נמנע מפוח צבעוני. האם אתה או המבקרים יכולים לייעץ? האם עלי לנסות בכושר במניקור שבועי/חודשי כביקוש לעבודה?
זה מדבר איתי כמו שאני גם לא אוהב עולה זמן במניקור – אז אני סקרן לשמוע מה המבקרים מציינים כאן. כפי שדיברתי בעבר, היה אידיאלי כחודש מחיי (Maaaaybe 6 שבועות) אחרי שהתארסתי שהלכתי למניקור מדי שבוע. ואז: זה הזדקן. אני לא נהנה מהם במיוחד, אני מתעייף אם אני לא יכול לקרוא במהלך זה (כמו שאפשר עם פדיקור), כמו גם עם חשיפת NYT האחרונה על מכוני היופי של ציפורניים פשוט דילגתי על השגרה כולה הקיץ הזה. עודדתי בעבר את המבקרים לקבל מניקור בסיסי (עם סיר או ורוד קל או לקת בז ‘) לראיונות משימות כמו גם בשבוע הראשון של העבודה, מתוך הנחה שאתה מטלטל הרבה בידי האנשים כמו שאתה רוצה להיראות מלוטש ככל האפשר.

{קשור: ציפורניים המתאימות לעבודה}
אבל אחרי זה: אני אומר, הברג את זה. אני מקליד שיטה הרבה עבור המניקור שיימשך עלי זמן רב, אני מסריח לעשות אותם בעצמי, כמו גם אני באמת לא אוהב את החוויה של קבלת מניקור. (ואני ממשיך לשמוע דברים איומים על מניקור ג’ל, עם זאת אולי זו אני!) אני שומר על הציפורניים שלי קצרות כמו גם מסודרות … כמו גם זה קשור לזה. הייתי מעריץ של קנאה בציפורניים בעבר כשרציתי לעשות קצת יותר אחזקה (והיה לנו פרסום לאחרונה כמה חודשים אחורה בו דיברנו על לקים המוארים ציפורניים, שעדיין מסקרנים אותי), אבל להרבה מחיי העבודה שלי בדיוק השארתי את הציפורניים שלי.
ציפורניים מרופאות יכולות להיות דבר אחד נוסף, אני מניח, כמו שיש לי גם כמה מחשבות על אותה נקודה. ראשית, מניקור שגרתי עשוי רק להחמיר את הציפורניים שלך אלא אם כן אתה מבצע טיפול בציפורניים שלך; תמיד בדקתי ג’רזי ר.ב. לייפציג שמסיבות בריאותיות ובריאות הטובות ביותר לא לקצץ את הציפורניים שלך (ראו את הפוסט הזה מ- WebMD). באופן אישי אני מגלה שלחותת לחות באופן קבוע את ידי באמת מסייעת עם הציפורניים שלי – רק בקבוק תואר בסיסי בשולחן העבודה שלך או בחדר המקלחת שלך בבית יכול לסייע בזה. אם אתה עדיין מבחין בבעיה שמעבר לזה, אתה תמיד יכול לעשות את הצעד הבא ולהשתמש בכפפות – או כפפות פלסטיק כדי לאבטח את הידיים בזמן ביצוע הכלים, ו/או כפפות לחות בלילה כדי לעזור לחות את הידיים.
גבירותיי, אני סקרנות: מה המחשבות שלך על ציפורניים עירומות בעבודה? באיזו נקודה ציפורניים או ציפורניים בסופו של דבר היו בעיה? מהם ג’רזי פלמנגו הרעיונות הטובים ביותר שלך לטפל בהם – כל סוג של מוצרים מועדפים לטיפול בציפורן?
אלה הם כמה מצבעי הציפורניים המועדפים עלינו לראיונות: 1) נעלי בית בלט 2) אבא סוכר 3) מדמואזל. קלַאסִי!

< >

פרסום זה מורכב מקישורי סניפים כמו גם Corporetette® עשוי לבצע עמלות לרכישות שנעשו עם קישורים בפוסט זה. לקבלת הרבה יותר פרטים ראו כאן. אמור לך תודה רבה על התמיכה שלך!

בתמונה: הציפורניים שלי, בתמונה שצולמה כעשר דקות אחרי שהתארסתי. כל הזכויות שמורות.

אנו משתתפים בתוכנית Amazon Services LLC Associates, תוכנית שיווק שותפים שנוצרה כדי לספק עניין עבורנו לבצע חיובים על ידי קישור ל- Amazon.com כמו גם לאתרים קשורים.