שקית It Spring: הכל אודות צבע

LOEWE; JW Anderson, Jacquemus

קניות לתיק חדש ג’רזי נבחרת אורוגוואי בכדורגל שסביר להניח שאתה ללבוש כל יום יכולות להיות משימה מפחידה, אבל זה גם מתגמל במיוחד. בחירה טובה חייבת לעבור מיום ללילה על היוממות לעבודה ובמקומות אחרים, ובשנת 2022, כל מגמות תיקי האביב פונות לתלבושות נועזות, בהירות והצהרות.

תשכח מהתיק הישן שלך ג’רזי לאציו שאולי לא יהיה אידיאלי עבורך מכיוון שתיק האביב/הקיץ ’22 המשתמש בו עוסק בכל התיק שבחירתך להתאים לאורח החיים שלך. העונה, גל חדש של תיקים מתוחכמים הם אופטימליים לנשיאת פריטים הגיוניים, ואילו ארנקי המצמד הקטנים יותר, הצבעוניים, מחזיקים את פועלים היטב עבור שלישיית יסודות: המפתחות, התקציב והטלפון שלך.

תיק נשיאת עור של Loewe Goya

החל מבלוז בהיר ועד תפוזים מסוכרים וורודים ג’רזי קורינתיאנס של פוקסיה, אביזרי SS22 מוצגים בהחייאת גוונים המובטחים להחיות כל מראה לחיים. בחודשים הקרים יותר הם יתאזנו בין לוח כהה כדי להוציא רגישות רעננה, חשוב על זיווג ירוק טרי מלוי, בוא האביב, הם יאמתו את הליווי האופטימלי ללהקה, הרבה יותר צבעים מלאי חיים שהם עונה חדשה לחלוטין. אוֹפּטִימִיוּת.

אמנם סגנונות המגמה השנה עשויים להיראות לא מעשיים, אך הם פשוט לא. אקלים ההלבשה של היום הופך אביזר הצהרה, בין אם אתה שידה מינימליסטית או אול-טופ.

ראה גם

חנות וסגנון, אופנת חורף
6 דברים שנשים צריכות ליצור ארון בגדים חורף הטוב ביותר

להלן ריכזנו את מגמות התיקים הצבעוניות הטובות ביותר של 2022 כדי ליידע את הרכישה הבאה שלך או סתם כדי למצוא תיק אביב חדש להשראה.

תיק נשיאת עור Vlogo Garavani Valentino

Bottega Veneta Cassett

מרני קניות בג’קארד-סרוג גדול

תיק נשיאה של עור פאזל של Loewe

ז’קמוס לה צ’יקיטו טוטת עור ארוכה

JW Anderson Anchor Neon Leather Carry תיק נשיאה

תיק נשיאה של Jacquemus le Chiquito Noeud

סטאוד קיקי זעיר